Selasa, 15 Mac 2011

Tempat ku bekerja

Inilah tempatku bekerja... hahaha.. :D sangat semak dengan fail-fail... Memang keje aku banyak menggunakan fail... Dah nak muntah fail rasanya... Tapi masih ok... huhuhu.... Keje aku memang sangat sibuk... Perlu berjumpa dengan orang lagi... Tapi, aku masih tetap akan on9... Aku tak boleh bekerja lau broadband aku tak de... Alamatnya, terlelap aku dibuatnya walaupun keje banyak... Itulah masalah aku... Tak bole berjauhan dengan 'buah hati' aku tu... Buah hati yang setia disisi aku... Yang tak akan sakitkan hati aku... huhuhu... :D
Bersemangat menjalankan tugas... Cewah....!!! hehehe... :D
Sempat bergambo... Minat ngan kamera... nak buat macam manakan... :D

2 ulasan:

snowballgirl berkata...

hehe..sama mcm zati..lau keje sesibuk mcm mana skalipun..mmg ssh sgt nak berenggang dg broadband trsyg...:)

-!eQa- berkata...

yeah...! 2 sdh pasti...
rasa kosong jiwa tanpa 'kekasih hati' ku itu...
cewah....! kekasih yg sgt setia 2...