Ahad, 5 Jun 2011

Aku yang sentiasa gembira... :D



Alhamdulillah, aku semakin gembira... Cuma kadang-kadang tu, biasalah... huhuhu... :D Tapi kadang-kadang bila jadi macamni, nak gembira pon jadi serba salah... Ade jerk yang tanya aku, "tak sedih ke lepas bercerai..?" Aduh, payah sungguh...! Gembira payah, sedih pon payah... Sediah tu, memanglah sedih, tapi takkanlah sepanjang masa aku nak tunjuk yang aku ni sedih selalu... Nanti menampakkan aku ni terlalu lemah... Bohonglah lau aku cakap aku tak sedih... Tapi aku jenis yang x pandai nak tunjukkan sangat sedih aku... lau aku mmg dah xbole tahan, baru aku nangis.... Tapi selagi aku bole menahan, aku xkan menangis...

Aku selalu pikir dan letak lam kepala aku... tak de guna aku nak meratap, menangis, meraung ke... Sebabnya, 'dia' sedang gembira kat sane, aku plak, sedih kat cni buat apa... Aku pon nk gembira gak... Aku boleh gembira tanpa 'dia' lah.... InsyaALLAH... Aku yakin, setiap apa yg ALLAH swt bagi 2, pasti bersebab, dan akan ade hikmah baik disebaliknya... Lau orang cakap aku xsedih 2, mmg bohong sgt... 6 thn aku mengenali 'dia'... dalam sekelip mata aku kehilangan 'dia' kerana ade 'BETINE' perosak lam dunia ni yang sanggup runtuhkan masjid orang lain semata-mata nak membina masjidnya sendiri... mmg bangang...!!! hahaha... :D lantak kaulah 'betine' nak wat ape.... yang penting skang, aku bahagia dengan apa yang aku miliki... Alhamdulillah...  Lau ko bahagia, ngan merampas hak orang, ko tggu jerklah balasan ko drNYA 1 masa nanti... Terlepas di dunia, xbermaksud ko lei terlepas di akhirat...!!! Apa pon, hidup harus diteruskan...! Caiyuk untuk diriku sendiri...!!!!! :D

Tiada ulasan: